سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است حزب الله پایگاه گیپور را به آتش کشید + فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نشست سه‌جانبه آمریکایی- اسرائیلی-مصری درباره «گذرگاه رفح» پایان روز سوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | تعداد داوطلبان به ۱۷ تن رسید
سرخط خبرها

نماینده مجلس: کانون وکلا، مرکز وکلا و کانون سردفتران قانون تسهیل صدور مجوز‌ها را دور می‌زنند

  • کد خبر: ۱۶۱۷۲۵
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
نماینده مجلس: کانون وکلا، مرکز وکلا و کانون سردفتران قانون تسهیل صدور مجوز‌ها را دور می‌زنند
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: متاسفانه اکنون کانون وکلا، مرکز وکلا و کانون سردفتران، کانون دفتر خدمات الکترونیکی قضایی و... همه به شکلی قانون تسهیل صدور مجوز‌ها را دور می‌زنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) مجلس در تذکری آیین نامه‌ای با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس گفت: اگرچه ما قانونی به نام تسهیل صدور مجوز‌ها را تصویب کردیم، اما متاسفانه کانون وکلا، مرکز وکلا و کانون سردفتران، کانون دفتر خدمات الکترونیکی قضایی و... همه به شکلی قانون را دور می‌زنند، یعنی بنا بود یکسری استخدام‌ها براساس ۷۰ درصد نمره تراز پذیرش شوند، اما با ایجاد یکسری آیین نامه ها، آزمون‌ها و مصاحبه‌ها برای این افراد دغدغه خاطر ایجاد شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس ادامه داد: از آقای حسینی رئیس کمیسیون جهش تولید تقاضا دارم این رویه را که اکنون توسط این مجموعه‌ها پیش گرفته شده، پیگیری کنند، در واقع چه کسانی که در مرکز وکلا در این آزمون شرکت کرده اند و چه کسانی که در کانون سردفتران آزمون داده اند، اکنون برای استخدام مشکل پیدا کرده اند چرا که بعد از گذشت ماه‌ها از دادن آزمون استخدامی و اعلام قبولی هنوز مقدمات استخدام این عزیزان فراهم نشده است.

نقدعلی افزود: ما قانونی فاخر با عنوان تسهیل صدور مجوز‌ها تصویب کرده‌ایم و با وجود آنکه تا حدود زیادی هم اجرا شده، اما خاصیت این قانون توسط مرکز وکلا، کانون سردفتران، کانون دفتر خدمات الکترونیکی قضایی و... تقلیل پیدا کرده است. هرچند بنده و برخی از نمایندگان با رئیس قوه در این خصوص مکاتبه هم داشته ایم، لذا درخواست دارم رئیس محترم مجلس درخصوص اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها برای این مجموعه‌ها دستور ویژه‌ای عنایت کنند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->